Reklamacje i zwroty

Zwrotu pełnowartościowego produktu można dokonać w przeciągu 14 dni od daty zakupu, bez podawania przyczyny za pomocą wzoru formularza odstąpienia od umowy.

Reklamacje produktów są możliwe zgodnie z aktualnymi przepisami prawa RP.

Aby rozpocząć proces reklamacji należy przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną na adres mailowy: reklamacje@biogo.pl lub listownie na adres: Magazyn centralny BIOGO ul. Prosta 5 Wrocław 53-509.


Zgłoszenie powinno zawierać:
1. Powód reklamacji
2. Numer zamówienia
3. Paragon lub fakturę
4. Zdjęcia (załączniki)
5. Datę zakupu towaru
6. Nazwę towaru


O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Biogo ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się sklepu w powyższym terminie będzie oznaczało, że uznano reklamację za uzasadnioną.

Informujemy o możliwości wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w takim postępowaniu.

Regulamin sklepu internetowego biogo.pl jest dostosowany do przepisów ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. poz. 827).

PROMOCJA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl