biogo.pl
Waluty
Waluty
  1. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
    Tak. Zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 880-800-111.
  1. Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
    Ceny różnią od siebie – przeważnie w sklepie internetowym ceny są niższe. Przy produktach, które są dostępne w sklepie stacjonarnym widnieje dopisek: „Dostępny w sklepie stacjonarnym za: „
  1. W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?
    Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”.
  1. W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym
    Sklep internetowy ma większy asortyment niż sklep stacjonarny. Jeśli produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym pod ceną na karcie produktu znajduje się informacja : „Dostępny w sklepie stacjonarnym za:„
  1. Czy można zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym w punkcie sprzedawcy?
    Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata.
  1. Wybrałem odbiór osobisty. W jakich godzinach i gdzie mogę odebrać zamówienie?
    Zamówienie można odebrać we Wrocławiu przy ul. Szewskiej 18, od poniedziałku do soboty w godzinach 9-19 oraz w Pasażu Grunwaldzkim (poziom -1) od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21 i niedziele handlowe od 10 do 20, a także w Poznaniu w Starym Browarze od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21 i niedziele handlowe od 10 do 20.
    Zamówienia z odbiorem w magazynie  można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 6-16. Jak tylko zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie email i sms.
  1. Ile kosztuje wysyłka?
    Wszelkie koszty dostawy znajdują się pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszt-dostawy/222
  1. Czy za pobranie zapłacę więcej?
    Tak, do paczki pobraniowej jest doliczana usługa pobrania, a jej koszt znaleźć można pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszt-dostawy/222
  1. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
    Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 250 zł w przypadku Orlen Paczki i powyżej 299zł w przypadku kuriera Poczty Polskiej, Paczkomatów i kuriera DHL. Darmowa dostawa nalicza się automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.
  1. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobisty, czy mogę je od razu odebrać?
    Zamówienia są realizowane w terminie 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru wysyłamy powiadomienie email i sms.
  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.
  1. Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia lub połączyć zamówienia ze sobą?
    Nie ma możliwości łączenia zamówień oraz dokładania produktów do zamówień.
  1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest złożone zamówienie.
  1. Jak mogę śledzić swoją paczkę?
    Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”.
  1. Jak mogę użyć kodu rabatowego?
    Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym w polu MAM KUPON (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności). Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
  1. Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie?
    Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć konto i zalogować się na nie. Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
  1. Chcę złożyć zamówienie hurtowe - czy mogę liczyć na rabat? Ile trwa realizacja takiego zamówienia?
    Każde takie zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie. Realizujemy wyłącznie zamówienia opłacone z góry. W przypadku zamówień hurtowych, sprowadzamy duże ilości towaru od dostawców, dlatego czas realizacji zamówienia może być wydłużony.
  1. Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?
    Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.
  1. Jak znaleźć produkt na stronie?
    Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony. Produkty można również wyszukiwać po kategoriach z lewej strony.
  1. Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny.
    By dostać informację o dostępności produktu należy kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.
  1. Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?
    Jeśli przy produkcie nie znajduje się przycisk „Do koszyka” oznacza to, że produkt jest chwilowo niedostępny. Możesz kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.
  1. Czy mogę zamówić produkty chłodnicze wysyłkowo?
    Produkty chłodnicze są wysyłane na odpowiedzialność kupującego – nie przyjmujemy reklamacji na takie produkty.
  1. Jak mogę zwrócić produkt?
    Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.biogo.pl w zakładce „zwroty”.
    Informujemy, że na produkty z krótkim terminem przydatności do spożycia np. warzywa i owoce, zwroty nie będą uznawane.
  1. Jak mogę złożyć reklamację?
    Instrukcje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w stopce na naszej stronie biogo.pl w zakładce „formularz reklamacyjny”.
  1. Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?
    Na ten moment nie oferujemy stałych rabatów.
do góry
Sklep internetowy Shoper Premium