- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 880-800-111.
- Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
Ceny różnią od siebie – przeważnie w sklepie internetowym ceny są niższe. Przy produktach, które są dostępne w sklepie stacjonarnym widnieje dopisek: „Dostępny w sklepie stacjonarnym za: „
- W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?
Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”.
- W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Sklep internetowy ma większy asortyment niż sklep stacjonarny. Jeśli produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym pod ceną na karcie produktu znajduje się informacja : „Dostępny w sklepie stacjonarnym za:„
- Czy można zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym w punkcie sprzedawcy?
Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata.
- Wybrałem odbiór osobisty. W jakich godzinach i gdzie mogę odebrać zamówienie?
Zamówienie można odebrać we Wrocławiu przy ul. Szewskiej 18, od poniedziałku do soboty w godzinach 9-19 oraz w Pasażu Grunwaldzkim (poziom -1) od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21 i niedziele handlowe od 10 do 20, a także w Poznaniu w Starym Browarze od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21 i niedziele handlowe od 10 do 20.
Zamówienia z odbiorem w magazynie można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 6-16. Jak tylko zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie email i sms.
- Ile kosztuje wysyłka?
Wszelkie koszty dostawy znajdują się pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszt-dostawy/222
- Czy za pobranie zapłacę więcej?
Tak, do paczki pobraniowej jest doliczana usługa pobrania, a jej koszt znaleźć można pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszt-dostawy/222
- Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 250 zł w przypadku Orlen Paczki i powyżej 299zł w przypadku kuriera Poczty Polskiej, Paczkomatów i kuriera DHL. Darmowa dostawa nalicza się automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.
- Złożyłem zamówienie z odbiorem osobisty, czy mogę je od razu odebrać?
Zamówienia są realizowane w terminie 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru wysyłamy powiadomienie email i sms.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.
- Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia lub połączyć zamówienia ze sobą?
Nie ma możliwości łączenia zamówień oraz dokładania produktów do zamówień.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest złożone zamówienie.
- Jak mogę śledzić swoją paczkę?
Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”.
- Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym w polu MAM KUPON (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności). Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
- Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie?
Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć konto i zalogować się na nie. Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
- Chcę złożyć zamówienie hurtowe - czy mogę liczyć na rabat? Ile trwa realizacja takiego zamówienia?
Każde takie zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie. Realizujemy wyłącznie zamówienia opłacone z góry. W przypadku zamówień hurtowych, sprowadzamy duże ilości towaru od dostawców, dlatego czas realizacji zamówienia może być wydłużony.
- Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?
Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.
- Jak znaleźć produkt na stronie?
Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony. Produkty można również wyszukiwać po kategoriach z lewej strony.
- Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny.
By dostać informację o dostępności produktu należy kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.
- Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?
Jeśli przy produkcie nie znajduje się przycisk „Do koszyka” oznacza to, że produkt jest chwilowo niedostępny. Możesz kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.
- Czy mogę zamówić produkty chłodnicze wysyłkowo?
Produkty chłodnicze są wysyłane na odpowiedzialność kupującego – nie przyjmujemy reklamacji na takie produkty.
- Jak mogę zwrócić produkt?
Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.biogo.pl w zakładce „zwroty”.
Informujemy, że na produkty z krótkim terminem przydatności do spożycia np. warzywa i owoce, zwroty nie będą uznawane.
- Jak mogę złożyć reklamację?
Instrukcje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w stopce na naszej stronie biogo.pl w zakładce „formularz reklamacyjny”.
- Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?
Na ten moment nie oferujemy stałych rabatów.