FAQ

1. Czy można złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie?
Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych i mailowych. Jedyną formą złożenia zamówienie jest zakup poprzez platformę www.biogo.pl


2. Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
Nie. Ceny różnią od siebie – przeważnie na sklepie stacjonarnym ceny są wyższe. Przy produktach, które są dostępne w sklepie stacjonarnym widnieje dopisek: „Dostępny w sklepie stacjonarnym za: „


3. Czy można zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym przy odbiorze?
Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata.


4. Ile kosztuje wysyłka?
Wszelkie koszty dostawy znajdują się pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8


5. Czy za pobranie zapłacę więcej?
Tak, do paczki pobraniowej jest doliczana usługa pobrania, a jej koszt znaleźć można pod adresem: https://biogo.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8


6. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 250 zł.
Darmowa dostawa nalicza się automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.


7. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobisty, czy mogę je od razu odebrać?
Nie. Zamówienia są realizowane w terminie 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy klientów sms-owo i mailowo.


8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.


9. Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia?
Domówienie jest możliwe tylko i wyłącznie jeśli zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.


10. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest Twoje zamówienie.


11. Jak mogę śledzić swoją paczkę?
Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”.


12. Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności. Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania.
Kupony i promocje nie łączą się.


13. Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie?
Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć i zalogować się na swoje konto.
Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania.
Kupony i promocje nie łączą się.


14. Chcę złożyć zamówienie hurtowe - czy mogę liczyć na rabat? Ile trwa realizacja takiego zamówienia?
Każde takie zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie, musi być opłacone z góry. Często w takich przypadkach musimy sprowadzać duże ilości towaru od dostawców, co może wydłużyć czas realizacji.


15. Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?
Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.


16. Jak znaleźć produkt na stronie?
Do znalezienia produktu na stronie posłużyć może wyszukiwarka znajdująca się na górze strony. Produkty można szukać również po kategoriach z lewej strony.


17. Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny.
By dostać informację o dostępności produktu można kliknąć w przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty dostaniesz informację na maila.


18. Nie mogę dodać produktu do koszyka, czemu?
Jeśli przy produkcie nie widnieje przycisk „Do koszyka” oznacza to, że produkt jest chwilowo niedostępny. Możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności.


19. Czy mogę zamówić produkty chłodnicze wysyłkowo?
Produkty chłodnicze są wysyłane na odpowiedzialność kupującego – nie przyjmujemy reklamacje na takie produkty.


20. Jak mogę zwrócić produkt?
Formularz zwrotu i Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.biogo.pl w zakładce „reklamacje i zwroty”.
Informujemy, że na produkty z krótkim terminem przydatności do spożycia np. warzywa i owoce, zwroty nie będą uznawane.


21. Jak złożyć reklamację?
Informujemy, że wszystkie reklamacje rozpatrywane są mailowo pod adresem reklamacje@biogo.pl. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonego podczas transportu produktu, nie zapomnij dołączyć zdjęcia.


22. Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?
Na ten moment nie oferujemy stałych rabatów.


23. Wybrałem odbiór osobisty. W jakich godzinach i gdzie mogę odebrać produkt?
Zamówienie możesz odebrać przy ul. Szewskiej 18, od poniedziałku do soboty, w godzinach 9-19.
Zamówienia z odbiorem w magazynie przy ul. Prostej 5, można odebrać od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-16.

PROMOCJA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl