Misja
Biogo.pl to lider w branży na rynku e-commerce w Polsce i jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów ekologicznych ze zdrową żywnością w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferujemy nie same produkty, a styl życia i inspiracje wynikające z naszych przeżyć i doświadczeń. Jakiego koloru jest Świat w mojej głowie? Cel krótkotrwały Poszukiwanie, zastosowanie, popularyzacja ekologicznej i ekonomicznej żywności dla człowieka. Cel długotrwały Poszukiwanie, zastosowanie, popularyzacja efektywnych sposobów ochrony zdrowia i życia na Ziemi w środowisku mediów społecznościowych i sieci internetowej. |
Powstanie logo.
Biogo powstało z minimalistycznej idei podejścia do życia i łączy maksymalną prostotę ze szczytem wyrafinowania. Dlatego pomysł na logo wziął się z zasady idei symetrii środkowej. Symetria ma swój styl, układ, porządek i charakter. Cechuje ją prostota i eleganckie rozwiązania, ale często również oryginalność i wyrafinowanie.
Dzięki takiemu połączeniu trudno będzie modyfikować, przetwarzać czy odświeżać markę, która powinna być czysta i nieskazitelna tak jak Natura.
Budowa logo.
Logo składa się z połączenia słów bio i go. Bio symbolizuje faunę i florę czyli życie bez wpływu i oddziaływania przez człowieka współczesnego. Go to powrót do natury. Czyli zmiana trybu życia, podejścia do Świata, człowieka i samego siebie. Uproszczenia podstawowych procesów życiowych, zdystansowania się i chęci ciągłego samorozwoju.
Cztery symetryczne elementy(pierwiastki) logo symbolizują cztery żywioły Matki Natury (ogień, ziemia, powietrze i woda), które łączy piątym element - "i" - człowiek.
O "i".
Zielony punkt w "i" to Świat w mojej głowie. Świat czystej natury, pierwotny, organiczny , wolny od zła, przemocy i konwenansów. Świat nie zniszczony przez cywilizację, Świat którego trudno już dojrzeć gołym okiem...
A Twój?
Jakiego jest koloru ?
...
Nie mam nic do ukrycia, ani ukazania,
jestem takim jak stworzyła nas Natura,
jestem sobą.
"i"
...